Rok se s rokem sešel a máme tu 2022. Za uplynulých 12 měsíců se toho se Stařenou příliš nestalo a důvodů je několik.

V loňském roce jsme najeli nějakých 1800 kilometrů, což není mnoho. Příležitostí k vyjížďce nebylo tolik a hlavně chyběl čas.

Letos to nebude asi o mnoho lepší, protože mám nově jako daily pubertální RS3, která saturuje všechny možné potřeby. Neznamená to, že by se M5 nedostala na silnici, jen ji budu tahat vážně jen na nějaké radostné jízdy a zvláštní příležitosti. Vlastně jako doposud.

Ale k věci… co nás čeká:

  • Letos jsem se nevyhnul pořízení nové baterie. Znovu. Poučení pro příště – na podzim ji vyndat z auta.
  • Během dubna uděláme olej. Asi úplně zbytečně, ale tradice je třeba dodržovat.
  • V dohledné době, snad až příští rok, mě čeká nová spojka. Ta stávající má najeto skoro 50 tisíc a místo záběru se začíná nebezpečně posouvat k horní pozici pedálu. Zatím neklouže.
  • Můj dvorní mechanik z Liberce neustále vyhrožuje s rozvody. Původní jsou z roku 2005 a ačkoli mají najeto 45 tisíc, prý by stálo za to je vyměnit. Uvidíme.
  • A samozřejmě je potřeba udělat refresh keramické vrstvy v AutoAteliér Liberec.

Ve zbytku času auto odpočívá v garáži, kde na něj sedá prach. Občas si říkám, proč to auto vůbec mám. 😀