Auto jsem vytáhl poprvé už někdy v květnu. Protože jsem na podzim odpojil baterku, start proběhl bez potíží. 😀

Protože moje původní daily (Audi RS3) šlo loni v létě do světa, užívám od srpna loňského roku znovu služebního vozu. A proto přesednutí do Stařeny způsobilo kontrast, který s RS3 našinec zapomněl.

Osmiválec má pořád chuť do života, skvěle zní a hlavně jede jako splašená ku*va! Úplně mě to vrátilo pár let zpátky, kdy mi každé sešlápnutí plynu vyvolalo úsměv na tváři.

Jistě, akcelerace není na dnešní poměry nijak extra drtivá, ale pořád dost razantní na to, aby se člověk smál jako debil.

Auto je aktuálně v servisu na pravidelné výměně oleje (ten loňský má najeto hrůzných 1100 km), vymění se i náplň v diferáku (pro pocit), udělá se brzdovka, chladící kapalina a filtry. Nic víc není potřeba. Svíčky jsou v autě sice 6 let, ale mají najeto pouhých cca 10 tisíc kilometrů. Gumové součásti (řemeny, hadice) vypadají všechny OK.

Loni jsem zmiňoval spojku a stav je nezměněn. Zabírá nahoře, ale neklouže, takže co už.

Jen přemýšlím, jestli nepřezout. Přecijen jsem naposledy kupoval nové gumy ve 2019 nebo 2020, pokud se nepletu. Pilot Sport 4 jsou fajn pneumatiky, ale co jsem zkusil Conti SportContact7, honila mě touha do nich obout i M5. Problém je, že tenhle model nedělají v rozměru zadních gum. Čili nejspíš zase skončím u Michelinu… uvidíme.